FANDOM

Identitat Regne de Valéncia (IRV)
LogoIRV
President Miquel Saragossà
Líder {{{líder}}}
Portaveu {{{portaveu}}}
Fundació 6 de Juliol del 2000
Disolució {{{disolució}}}
Seu ' Carrer Moratin 14 (Valéncia)
Ideologia política progressisme, autonomisme i valencianisme
Afiliació internacional
Uep

Identitat Regne de Valéncia (de sigles IRV) es definix com un partit polític autonomiste, democràtic, participatiu, plural i de caràcter progressiste i valencianiste. El partit fon fundat en l'any 2000 per dissidents d'Unió Valenciana i Iniciativa de Progrés de la Comunitat Valenciana. En l'any 2004 Identitat Regne de Valéncia fon l'únic partit valencianiste que es presentà a les Eleccions Generals quedant com la dècima força política de la Comunitat Valenciana. IRV s'integrà a principis de 2005 en Coalició Valenciana, partit que acabaria deixant el 19 d'Abril de 2007 per a presentar-se a les eleccions autonòmiques i municipals en coalició junt a Unió Valenciana i Los Verdes Ecopacifistas. Dita coalició obtindria 22.615 vots (0'9%).

El seu president i cap de llista per al senat per la circumscripció de Valéncia és Miquel Saragossà, expresident de L’associació d’amics de Vicente González Lizondo i ex vicepresident de Coalició Valenciana.

El seu programa es centra en la defensa del valencià genuí representat en les Normes d'El Puig, la potenciació de les infraestructures en el Regne de Valéncia, la millora i efectiva protecció de l'agricultura, peixca i ganaderia del Regne de Valéncia, l'arribada del AVE, el transvassament del Ebre i en potenciar les senyes d’identitat valencianes.

Organisació Edit

President Edit

Miquel Saragossà i Muños

Vicepresident Edit

Eugeni Curiel Sierra

Secretari General Edit

Artur Melego i Suay

Enllaços externs Edit